sobota, 21 listopada 2015

Fotografia! - życiowe hobby

 Mam wiele pasji. Jedną z nich jest muzyka której poświęcam wiele czasu, ale drugą równie ważną jest FOTOGRAFIA!
 Tworzę ten post z myślą tego, aby móc się z Wami podzielić tym, co udało mi się uchwycić. Jestem "biała" w tej dziedzinie. Jestem amatorem. Nie mogę pod żadnym pozorem równać się z profesjonalistami, choć chciałabym do takiego etapu dotrzeć. Jednak spełnieniem moich marzeń to dostanie akredytacji na mecze siatkówki. Możliwość robienia zdjęć siatkarzom i dzielenie się nimi z szerszą publicznością. :)
 Chciałabym dowiedzieć się waszej opinii na temat moich zdjęć. Podobają się czy nie? Czy im tematyka by Was zainteresowała?Czy chcielibyście abym zmieniła tematykę bloga i zamieszczała tam moje fotografie?

Czekam na opinie i zapraszam ;)
 










Pozostawiam Was z piosenką, której słucham od samego rana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz