czwartek, 24 lipca 2014

Jaki ciuch kupić do szkoły? Przeglad sklepów.

 Nie miałam pomysłu na kolejną notkę, więc wpadałam na pomysł, że przejrzę sobie znane marki i pochwale się Wam co w nich ciekawego zobaczyłam.
W te wakacje udało mi się nawet sporo zarobić, więc może uda się mi się pojechać na galerii.

Tak szczerze mówiąc w galerii byłam 4-5 razy? Nie jestem dziewczyną, która musi kupować ubrania w najdroższych i najlepszych sklepach. Mogę chodzić w ubraniach z lumpeksu. Mam jedną zasadę.

NOSZĘ TO W CZYM JEST MI WYGODNIE !

Do najbliższej galerii mam 40 km. Teraz prawie codziennie jestem w Kaliszu, więc sądzę, że nie ma problemu, aby na godzinkę podskoczyć do galerii. Najchętniej 8 sierpnia na premierę "Drużyny" ^^
Przez te kilka razy gdy byłam w galerii, moją największą uwagę  przyciągnęły te sklepy:
  1. Croop
  2. Tally Weijl
  3. Reserved
  4. Ney Yorker
  5. Sinsay
  6. House 
Ogólnie to chcę tam jechać, aby kupić sobie rzeczy do szkoły, bo rok szkolny coraz bliżej, a ja szczerze nie mam zbyt wielu ciuchów.
W wiosce mam dwa sklepy odzieżowe, ale wybór w nich nie jest zbyt wielki, a w galerii jest sporo bardzo ładnych rzeczy.

Wiele osób mówi, że rzeczy kupione w galerii "psują" się później niż te kupione w "normalnym" sklepie.
Do tej pory rzeczy kupione przeze mnie w galerii nie są w złym stanie, choć jedna z bluzek, kupiona w Housie jest strasznie źle zszyta. Nie zauważyłam tego w sklepie. Kolejna kupiona w Croopie strasznie się rozciąga. 

Mam zamiar kupić spodnie, koszule, bluzę i może coś jeszcze, jeżeli mi się spodoba i oczywiście jeśli pozwoli na to mój budżet. :D


Sweter Sinsay 
39,99 



Jeansy Sinsay
59,99


Ogólnie bardzo lubię tego typu spodnie.
Jegginsy Sinsay
69,99

Koszula do szkoły, chyba okej? :)
Koszula Sinsay
59.99



Koszulki Sinsay
19,99



Koszulka House
29,99


Koszulka House
39.99


Spodnie House
99,99
Ogólnie spodnie świetne, ale nie dałabym 100 zł za nie. Mogłabym kupić za nie z małą dopłatą dwie pary.

Koszulka Reserved
29,99

Koszulka Reserved
29,99
Fajna, ale raczej nie cieplejsze dni. Wiadomo ;D

Bluzka Reserved
39,99
Jeżeli zobaczę ją w Kaliszu, to już jest moja ^^

Bluzka Tally Weijl
15.95


Bluzka Tally Weijl
15.95


Na dzisiaj to wszystko.;) 
Gdybym chciała Wam pokazać wszystko, co mi się podoba, nie starczyłoby mi dnia. ;)
Oczywiście pokazałam wam ubrania, które rozpatruje pod względem ceny, pory roku, a jak wiemy zaczyna się rok szkolny, zaczyna się powoli chłodna pogoda.
Pewnie zauważyliście, że lubię ciemne kolory. Prawda? Czuję się w nich fajnie, więc uwielbiam w nich chodzić. Nie przemawiają do mnie kolorowe "fatałaszki".

Który ciuch podoba Wam się najbardziej. A może macie dla mnie jakieś propozycje? Pomóżcie mi co mam kupić. :)
Trzy warunki:
-ciemne rzeczy
-nie za drogie
-w sam raz do szkoły 


Kolorowych ;*
Wasza Marta

















4 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza koszulka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lel Kalisz moje miasto. :D
    Pierwszy raz mi się przytrafiło, że wchodząc na przypadkowego bloga spotykam tam coś o Kaliszu.
    Co do koszulek to nie mój styl, więc nie poradzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również po raz pierwszy znajduję tu osobę pochodzącą z moich stron ;D
    A jesteś z Kalisza czy z okolic? :)

    OdpowiedzUsuń