sobota, 26 lipca 2014

Rude jest piękne.

Nie zliczę ile memów można znaleźć na temat rudych. Wyobraźcie sobie jak oni muszą się czuć, gdy to czytają. Było by Wam miło na ich miejscu?





 
 Mieć rudy kolor włosów, to dla niektórych męka. Wyśmiewanie, omijanie, a tak na prawdę osoba o rudych włosach jest wyjątkowa.
 Stereotyp osoby rudej.
 Rude jest fałszywe. 
Nie zgadzam się z tym. Na jakiej podstawie możesz to rozpoznać. Okej, jeżeli znasz tą osobę dłuższy czas, ale nie znasz człowieka, widzisz, że jest rudy to od razu go omijasz i wyśmiewasz się z niego... Mam w klasie koleżankę, która jest ruda. Jest śliczna. Nie uważam, żeby kolor jej włosów miał mi w czymś przeszkadzać. Że nie pokaże się z nią na mieście, bo wyśmieją mnie, że znam się z rudym? Jeżeli usłyszała bym to na ulicy, podeszła bym i wygarnęła tej osobie.
Jak to się mówi : NIE OCENIAJ KSIĄŻKI PO OKŁADCE.

Niby rudzi, a karierę zrobili ogromną.
Za przykład wezmę Eda Sherrana , Ruperta Grinta oraz Belle Thorne.
Ich fanów nie obchodzi to, że są rudzi.
Jedni kochają muzykę Eda, drudzy grę aktorską Ruperta, a trzeci podziwiają jak tańczy Bella.
Ej, ej jeszcze Kuba Jarosz i Paweł Zagumny !
Dwaj świetni siatkarze. PRAWDZIWYM kibicom nie będzie przeszkadzało, że mają taki, a nie inny kolor włosów.






Rudy, a do tego ma piegi.
Według mnie piegi są urocze. Nadają dziewczynie takiego fajnego akcentu. Ale oczywiście pojawią się osoby, które będą uważać i mówić, że to jest ohydne.
Co racja, to racja. KAŻDY może mieć swoje zdanie, ale nie musi go upubliczniać.





Wyobrażam sobie, ile wstydu musiały się najeść takie osoby. Nie chciałabym być w ich skórze. Jak pewnie większość z Was.
Bo jesteś wyśmiewany z tego, że urodziłeś się z wyjątkowym kolorem włosów i nie mogłeś nic z tym zrobić.

Bo RUDE jest PIĘKNE ! 






A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? 

Zachęcam do komentowania. Każdy komentarz mnie satysfakcjonuje i staram się być coraz lepsza.
Wasza Marta ;*


5 komentarzy:

  1. ja jestem ruda, choc farbowana....mam tez piegi i jak komus to nie pasuje to jego problem, mi ma sie podobac.
    dobry post! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny temat postu ! ja też uważam że rude jest piękne :D
    Obserwuje i zapraszam do mnie : http://niewidzialnapisarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam rudy kolor i zawsze się farbuję na wakacje. Jeśli mogę to już w czerwcu ;). Bardzo podoba mi się twój post. Będę tutaj wpadać częściej ;D Zapraszam do mnie jeśli lubisz czytać opowiadania samotnosc-na-zyczenie.blogspot.com. Jeśli można proszę o szczerą opinię ;)

    Pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie którzy uważają że osoby rudego koloru są fałszywe łatwo najwyraźniej oceniają po pozorach i nawet nie są warci uwagi.Piekny post,ja tak samo uważam osoby o rudych włosach są piękne i przede wszystkim tacy sami jak inni 😊
    Obserwuje i zapraszam do mnie http://madlena-madlen6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama jestem ruda i dobrze mi z tym. Czuję się taaaka wyjątkowa ^^ Jeżeli zechcesz, to mogę wykonać Ci design bloga. Tutaj kontakt -------------> askaa2001@gmail.com
    I blog --------------> affy-affyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń